Kristi flygare !

Godmorgon allihopa!

Nu är det ungefär en månad sen jag bloggade sist, fyy!

Idag är det "Kristi flygare", alltså är man ledig :) Både idag och imorgon och sedan hela helgen!!
Snacka om härligt! Tyvärr åker Rickard till Norrköping imorgon..
Usch, jag har inte sovit bra igårnatt/imorse, sånt är inte kul.
I eftermiddag ska vi ut till Rickards syster och umgås med henne och barnen, kul som vanligt :)
Ska sova hemma hos hans pappa till imorgon och sen åker jag hem ensam :( En hel helg utan min underbara kille. Jag får väl överleva på något sätt..

Så vad ska ni göra idag? :)
Bara vara hemma och ta det lugnt? Eller umgås med familjen och vänner?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0