update - behövs

Tack för alla värmande kommentarer om mardrömmar!

Känns som att det behövs lite uppdatering på bloggen nu. Ni har faktiskt missat en hel del - förlåt!

Jag har varit i Danmark med Andy & hans kompis. Det var väldigt trevligt, åt på en sviin dyr restaurang (var inte planerat..), gick runder lite och sen tog vi båten hem igen. Har varit med min vän Jessica också. Hon kom o tittade på vår hundvalp och sen scrappade vi lite. Väldigt kul! Måste göras om så klart :)

HUNDVALP :D !

Yes, vi har köpt en hundvalp. Helt otroligt, trodde ALDRIG att vi skulle göra det igen. Men mamma och Petter kände att dem hade tiden så vi köpte Doris :) Jag lägger snart upp en bild, för mitt internet vill inte göra som jag vill just nu så det fungerar inte att lägga upp bilderna...

Lillebror ;p

Jag ska få en lillebror till, har ju redan en på 9 år. I mitten av december kommer han. Antagligen kommer han att heta Ville, jag gillar faktiskt det namnet :) Jag & mamma var på Ullared igår så vi handlade en hel del till bebisen.

Ullared :)

När jag och mamma väl kom ner till entrén till Ullared så ser vi den långa kön...men det gick förvånansvärt snabbt in. Vi såg också skyltar om att det var tv-inspelning till programmet Ullared. Förmodligen därför det var så mycket folk där.

Jag och mamma ville verkligen undvika kamerorna MEN ändå så kom vi med. Sjuukt pinsamt! Det var när vi stod och diskuterade om vi skulle köpa en "baby sitter" men mamma tyckte först att det var lite dyrt men sen såg vi alla funktionerna med den så då gick jag & la den i kundvagnen, då vänder sig mamma om och tittar RAKT IN I EN KAMERA!! Alltså har kamera teamet stått & filmat oss, BARA OSS. Och spelat in allt vi sa! Snacka om att vi blev förvånade och vi tyckte det var sjukt pinsamt. Så vi hoppas att dem INTE tar med det i programmet. Både jag och mamma var helt ofixade och gick i fula kläder.

Vi ber alltså till gud om att vi inte ska vara med XD


Kommentarer
Postat av: jenni

fin design på bloggen! :)

2010-08-01 @ 13:59:30
URL: http://whaletail.blogg.se/
Postat av: SHOPPINGTIPS !

TJEJMODE KLÄDSTYLE SMINK & HÅR & MOBILER

Postat av: Cindy Åkesson

Hej, allt bra? :)

2010-08-03 @ 00:29:14
URL: http://cindy.webblogg.se/
Postat av: susanna

hoppas ni e med hihi:D<3

2010-08-04 @ 23:21:38
URL: http://susannahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0