Take this.

Ja igår så slingade jag håret, skulle bli blonda slingor..eller ja det blev ju lite blonda men ändå inte helt :/ Blev lite ljusare än innan iallafall :P Kan visa bilder senare :) Jag och Susanna hade "Spabehandling" i Jacuzzin :) Väldigt mysigt. Satte på ansiktsmask och snackade om allt & ingenting :) Och Susanna gnällde för att vattnet var för varmt men det var typ ljummet(?) HHAHa :p

Idag så händer inte jätte mycket, Susanna ska bort och vara med Emmie en stund och sedan kommer Andy och är med mig :) Just nu jobbar den lille fjanten.



Jag & Susanna, tjiingeling !

Kommentarer
Postat av: sara

den finns på andra bloggar o.s.v, blogg.se's startsida oxå (; så tippar på att de är den riktiga ^^

2010-07-08 @ 11:10:48
URL: http://ssaralundberg.blogg.se/
Postat av: sara

sv; haha, jag me (;

2010-07-08 @ 12:54:24
URL: http://ssaralundberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0