resultatet ;b

Resultatet av beslutsångesten blev att jag stannade hemma :o Har bara suttit här inne hela dagen...och vad jag har gjort? Det är inte mycket..typ gjort chokladbollar?

OOOOCCHHH bestämt att Susanna kommer ner hit på söndag och stannar till måndag den 12e :D:D:D snacka om att jag är lycklig!!! Sjuuuuukt !!! Susanna är då min bästa vän!, vi kallar varandra systrar :) Hon är min storasyster och jag hennes lillsyster. Vi har ju bara brödrar båda två :) Jag har inte träffat henne på snart 2 år..hon var här nere när jag fyllde 15, sen dess har vi inte setts. Men vi har pratat tele och skype som faan :D Och nu är det bestämt hon kommer ner på söndag, det enda som fattas är bokningen. Vi ska boka så fort min mamma kommer hem :D :D Susanna och jag gick i samma klass för några år sen och vi blev jätte bra vänner även om vi bråkade ibland, men man vet ju inte vad man har förräns man förlorat det...hon flyttade för ett par år sedan. Upp till Linköping, det har varit en hård tid utan henne här nere!!



Here i am ;d

Kommentarer
Postat av: lovisa - life of another crazy blonde

fin blogg :D kolla gärna in på min ;)

2010-07-02 @ 19:12:43
URL: http://intebaralovisa.blogg.se/
Postat av: susanna

ja de ska bli riktigt kul :) har saknat dig massor!<3<3<3

2010-07-03 @ 19:41:06
URL: http://susannahansen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0