The stars in the sky.

Denna dagen har varit rätt skön, började med att jag vaknade upp med Rickard bredvid mig vilket var mysigt :) Sen körde jag & Marlene till Öb och kollade lite. Sen stack hon ner till stan och solade så jag åkte hem till Bettan. Och dör stannade jag till kvart i fem ungefär. Vi gjorde egentligen inte så mycket, men det var ändå kul!

Imorgon drar jag in till Landskrona och ska åka skridsko med Rickard och hans lillebror Axel :) Sover över där och sedan far jag & Rickard hem till mig igen och då kommer mina kusiner ifrån Småland hit ;D


Kommentarer
Postat av: jennifer

Hejsan, vill du vara med i min veckans blogg tävling på min blogg?

Såna fall skriv i en kommentar till min( Ja, jag är med)

sen senare ikväll kommer jag sammla ihop dom som vill vara med och då är det bara att sammla röster!

CHao<3

2010-01-05 @ 12:05:10
URL: http://jenniu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0