Sista lediga dagen..

Ja, idag är den sista lediga dagen för mig & alla andra som går i skolan. Sov till 11, vilket var skönt! Man vet ju vad som väntar imorgon? Klockan lär ringa vid 6 eller något sånt. Inte kul... Jag fruktar det!! Men förhoppningsvis får man det nya schemat ;D Och jag hoppas verkligen att det blir bättre än det förra! Usch nu kom jag på att jag kommer få tillbaka 3 prov, jag tror jag klarar det ena (förhoppningsvis) men dem andra två tror jag verkligen inte att jag klarar, TYVÄRR!! Vill verkligen inte göra omprov!

Nog pratat om skolan, orkar inte tänka på den skiten just nu :) Jag var ju uppe i Sundsvall för inte så länge sen, där jag hälsade på släkten och vi åkte skidor. Det var jätte kul att åka skidor (även om jag bara höll mig i barnbacken) hahha ;D Jag har åkt skridskor två gånger också, man börjar lära sig att inte trilla :) Trillade faktiskt inte en enda gång ;D Sug på den !


Kommentarer
Postat av: Filippez

JA VAD GLAD JAG BLEV NU NÄR DU PÅMINDE MIG OM ATT SKOLAN BÖRJAR IMORGON! :D och ja capslock är också snyggt

2010-01-10 @ 16:52:44
URL: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0