Praktik på Intersport! :)

Japp, så sant som det står på rubriken! Jag praktiserar på Intersport ute på Väla, Tisdag-Torsdag förra veckan & denna veckan. Sjukt härligt! Går bara i skolan på Måndagar och Fredagar. Jag känner att jag verkligen kommit till en bra praktik plats. Alla är snälla, roliga och sjukt härliga. Dem skojar med en på ett härligt sätt. Jag har fått lära mig hur man larmar kläder och vart man ska sätta larmet, jag vet det låter kanske jätte tråkigt men det är faktiskt kul och framför allt tidsfördrivande. Jag har också fått lära mig lite om vart deras märken hänger, vad dem har för avdelningar osv. Som sagt så är jag nöjd! I tvåan och trean kommer jag att praktisera vidare där några veckor. Vi har sammanlagt 15 veckors praktik på dessa tre gymnasieåren.

När jag väl kommer hem om dagarna så brukar jag faktiskt jobba, jobba ännu mer. Jag jobbar åt min mamma som har ett eget företag :) Och hon jobbar med tidningen Mat & Vänner.

Nu ska jag byta om och sen lägga mig och titta på tv o sen sova! Ni får ha det bra!

Dagens fråga; Vad har alla ni bloggläsare gjort idag? :)



Kommentarer
Postat av: filippez

jag tog ledigt idag :D

2010-02-17 @ 16:17:58
URL: http://HTTP://FILIPPEZ.BLOGG.SE/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0