Lov!

Nu är det lov för oss som går i skolan :) Riktigt skönt, men det tråkiga är att Rickard åker till Thailand idag. Visserligen är det kul för honom men lite tråkigt att spendera ett lov utan honom ;/ men men jag får väl klara mig, han ska ju trots allt handla till mig där nere :)

Idag kanske jag ska ut till stallet, förhoppningsvis iallafall. Det var typ 100 år sedan jag var där? ;o Saknar dem fina hästarna :) Och vet ni vad? Jag får börja rida på måndag! :D Helt otroligt att det har gått 6 månader sen ridolyckan då. Längtar som in i och hoppas att jag klarar av att rida. För jag har planer på att träna och tävla och lite sånt kul :) + att det är jätte mysigt att rida & framförallt kul :)
Nu ska jag upp och äta frukost, ni får ha en skön morgon allihopa! Kram

Kommentarer
Postat av: Emelie Richter

Godmorgon!

Hoppas allt är bra och att du får en mycket bra dag :)

2010-02-23 @ 09:48:25
URL: http://p4nnkaka.blogg.se/
Postat av: Emelie Richter

Jag har en Canon PowerShot SX200 IS :)

2010-02-23 @ 10:12:10
URL: http://p4nnkaka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0