Dagens To do !



Måste plugga internationell ekonomi!!! - Ska skriva prov på 3 kapitel imorgon..Men det är bara att ta tag i det!

Tänkte fixa till det lite på mitt rum, känner att det ser så trist ut! Det behövs något som lyser upp rummet på något vis..kanske lite vit färg på väggarna? Alltså måla någon fräsig text, har lite funderingar men vill komma på något riktigt bra isåfall..



Gå ut med lilla Doris behövs, hon får ju inte så mycket motion nu för tiden. Mamma är höggravid och kan därför inte gå så långt med henne och vi andra är väl lite lata.

Det här med att jogga i minst 10 minuter det tror jag inte riktigt på att jag kommer göra, men jag vill! Jag vill ha den motivationen men måste bara finna den, får väl se i slutet av dagen om jag joggat eller ej :)

För ett tag sen höll jag på mycket med scrapbooking som intresse men nu har det bara seglat iväg mer och mer. Därför ska jag plocka fram prylarna och göra något fint kort eller något hade jag tänkt.


Ska laga brorsans virkade apa idag. Jag virkade den till honom men så fick vovven tag i den och då gick han lite i sönder. Så får ta fram synålen och tråd så ska jag nog se till så att han blir hel och fin igen!

Ska på någon sorts föreläsning ikväll - men ni får inte veta vad för någon ;) !

Fick iallafall upp två bilder här på bloggen :) Men det kommer fler senare!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0