lets go and digg me down..

Anledningen till att det varit glest i bloggen nu är att dessa dagarna inte varit dem bästa för mig. Allt har gått snett och fel. Eller enligt min åsikt har det de. Sitter med extrem huvudvärk, jippi! Vet att man inte ska sitta vid datorn då men jag kände för att skriva ett blogginlägg. Igår vaknade jag med denna huvudvärken också och ont i ryggen. Kände mig sjuk, men slängde i mig några ibumetin och åkte till Maxi för att praktisera. Det gick bra och allt flöt på (hade ju tabletterna som hjälpte).

Och imorse vaknade jag likadant, och tänkte att jag inte skulle kunna gå till skolan med den huvudvärken så sjukanmälde mig och stannade hemma. Sov hela förmiddagen, från och till. Vaknade och var helt genomsvett, förmodligen för att tabletterna tagit bort febern. Nu börjar nacken göra väldigt ont också :/ Så idag mår inte Emily som bäst.. Men hoppas det är bra med er bloggläsare :)

Kommentarer
Postat av: Lina Holgersson

Det skulle vara underbart snällt om du ville rösta på mej i en sak. Jag har blivit nominerad till Kalmar läns bästa blogg och skulle tycka det var så kul att vinna! Du kan väll rösta om du gillar min blogg (A) <3



Rösta här:

http://nightlife.se/content/12366



Kram //Lina Holgersson

2010-09-01 @ 20:32:51
URL: http://lina.bubbleroom.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0