it goes up & up ! :)

Nu älskar jag verkligen livet ! Det är sånna här stunder som gör en glad, riktigt glad! Anledningen till att jag är glad idag är för att jag har två intervjuer imorgon! En angående praktikplats och en angående jobb. 10.00 ska jag vara på Ica Maxi i Ängelholm och 15.00 ska jag på intervju med restaurangchefen på Burger King i Ängelholm! Chanserna med Burger King ser stora ut om jag ska vara ärlig :) Först så fick jag ett utskick om att det inte fanns någon plats och att det var väldigt många som sökt, men sedan skickade restaurangchefen att han ville ha min ansökan till hans pesonliga mejl för att det fanns en ledig tjänst och idag fick jag ett svar om att han ville träffas så jag skulle ringa honom. Och imorgon ska jag dit på intervju ! Sjukt kul :) Är riktigt j*vla glad nu!!! Helt obeskrivligt! Jag ska be till gud om att jag får båda, behöver verkligen jobb och behöver praktikplatsen också...! HAPPY FACE :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0