I'm so tired !

Jag börjar bli trött. Dagen har känts väldigt lång, vaknade runt åtta och kunde inte somna om. Har egentligen inte gjort så mycket. Mer bara suttit vid datan och tittat på tvn. Rickard kom också idag, myste lite med honom innan han skulle åka hem igen. Han var ju tvungen att åka hem för att städa rummet, & hur gick det med de egentligen? Det kan man undra sig! Han har nog inte rört en ända pinal förutom datan & tvn! Han bara skrattar när jag frågar honom, så jag hade rätt. Han sitter och nördar cs & idol. Har sett reklam för den nya foundationen som man rullar på, verkar sjukt häftig! Kanske provar den någon gång. Har designat om bloggen som ni kanske ser? Satt väldigt länge med det, valde en färg bytte till en annan osv. Men nu är jag nöjd (än så länga iaf). Imorgon ska jag till skolan igen, ska ha prov i matte imorgon, önska mig lycka till! Jag är faktiskit inte jätte nervös för min lärare har sagt att jag är duktig så jag tror jag klarar provet bra. Har fått den glada nyheten att jag ska ha henne dessa tre åren jag går på skolan. Tycker faktiskt att matten är rätt lätt, det är klart att vissa tal är riktigt svåra. Men då får man ju hjälp! Och då förstår men resten av talen. Har bestämt mig för att läsa matte A&B i ettan och välja till matte C i tvåan, behövs matte D så ska jag läsa det i trean. Har också bestämt mig för att välja till engelska C, spanska steg 4 & 5. Är lite orolig för svenska iom att jag inte är jätte duktig i det, men det fixar väl sig förhoppningsvis! Tycker det är riktigt kul att gå på en kommunal skola, det är ju stor skillnad mellan fri skola och kommunal skola. Men jag trodde det skulle bli mycket jobbigare men jag har klarat detta bra! Detta arbetssättet passar mig riktigt bra. Är aktiv på lektionerna & pluggar bra så kan man vara mer nöjd? Rickard har förvånat mig mycket med sina studier, han har förändrats studiemässigt riktigt mycket på ett år! Är riktigt stolt över honom. Han är riktigt bra i alla ämnen och går på alla lektioner som han ska, är riktigt glad över denan förändring. Hoppas du själv också tycker det Rickard. Nu har kändisdjungeln startat. Det är rätt roligt att se på. Men det roligaste är när dem gör utmaningarna så klart! Det är rätt kul att se när dem bråkar & sånt i lägret. Nej nu ska jag kolla programmet, händer kanske att jag slänger in ett inlägg till senare!


Det fick bli en söt bild på mig & Rickard från mammas bröllop.

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0