Hello sunshine.

Ja, hello sunshine! Det har faktiskt varit sol idag, det är helt otroligt! Men det är varmt & mysigt så man ska inte klaga. Annars har det varit än hyfsad dag med mycket roligheter & mycket skola. Nu är det bestämt att jag ska tjejkväll nästa fredag, vi blit antagligen sex tjejer inklusive mig som ska käka god mat, spela spel, kolla film & ha allmänt kul! Ska bli jätte spännande. För övrigt så sitter jag och väntar på att klockan ska bli nio då vi sitter på bion & kollar på "flickan som lekte med elden". Kan det bli en roligare fredagskväll? Klart det vore roligare om min älskade Rickard var med men det gick inte denna gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0