Someday.

Precis ätit frukost, kanske lite sent? Bättre sent än aldrig. Inatt råkade jag dänga ner ett glas i golvet. Jag skulle ta läsken och det var mörkt och då råkade jag dänga ner glaset. Så har plockat upp det mesta nu, dammsugaren får ta det sista. Idag ska jag och Rickard på "kalas", hans morfar firar sin födelsedag. Oturligt nog så trodde Rickard att jag åt rostbiffmacka, men tyvärr gillar jag inte det. Helgen ska spenderas hos Rickard.

Mitt nya rum (:
Petter har köpt klinker och ska lägga det, och på Torsdag kommer någon och ska fixa med värmen. Så jag är allmänt lycklig över att snart få flytta ner till mitt efterlängtade rum! Jag gillar inte mitt gamla, med gröna väggar och en fondvägg med gröna blommor och gråa stjälkar. Jag har bruna väggar på mitt rum i källaren som snart är klart. En vägg som är lite brunare och resten lite ljusare brun. Har för övrigt en egen ingång också. Petter har gjort ett väldigt fint jobb!

Skolan
Nu lider lovet mot sitt slut. Kanske lite tråkigt? Men kanske skönt också? Nja, mest tråkigt. Men å andra sidan kan det vara skönt att få skolan överstökad? Det är ju bara 8 veckor kvar till jullovet sen och då har man gått ett halvt år av tre iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0