Blog Awards

Precis käkat Mcdonalds, sitter och små tuggar på en choklad muffins därifrån. En sån riktigt chokladig med choklad bitar på och i.

Vilka har ni röstat på Blog Awards om ni röstat ? :) Jag röstade på Lily ! Jag läser hennes blogg nästan varje dag, tycker hon skriver om intressanta saker. Jag läser också Stina-Lee, & Kissie så klart. Klart man önskar att man själv blivit inbjuden till Blog Awards.. Det får man väl satsa på till nästa år!

Har ni några bra tips på hur man får besökare, och dagliga besökare? (:

Kommentarer
Postat av: nickie

Stina-Lee's blogg läser jag så ofta jag kan, kissies brukar jag kolla in på ibland men hon är ju så jävla pantad hahah

2009-10-11 @ 20:30:47
URL: http://nicolefagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0