Let it snow !

Ja, idag har det varit en rolig dag ! Skolan gick bra, Amanda & Josefin livade upp spanskan rejält ;) Amanda snodde min Ipod Touch & spelade sönder, hahah! Men roligt var det iallafall (:


På eftermiddagen gick jag och Louise & Rebecka på stan. Louise blev helt såld på att hon skulle köpa två maxfactor produkter så att hon fick en liten väska med "mini smink" i. I varenda affär vi var i skulle hon kolla om dem hade samma erbjudande. Och det hade dem, haha lycklig Louise var kan man säga ! Och jag min klantskalle glömmer så klart mina vantar inne på Gina, vi hade hunnit bort till Game sen fick vi vända tillbaka och springa in i affärerna och leta. Jag sprang in på Gina och Louise på H&M. Det roliga var att jag hittade dem på Gina och sprang sen in på H&M för att säga till Louise och då har hon redan börjat åka upp i rulltrappan, så hon fick ta en liten "rulltrappetur" upp & ner. Som vi garva! Sedan gick vi in på Lagerhaus, trevliga grejjer man hittade där! Man blev lite sugen på att köpa en massa roliga saker. Fastnade för två örngott där det stog; Min på den ena och Din på den andra. Fanns också en cool där det stog: Ledig imorgon. Kostade bara 99 kr /st. En bra julklapp kanske?


Appropå julklapp! Jag har redan handlat klart (: Duktig känner man sig, men å andra sidan så bestämde jag mig för att bara köpa till Rickard i år. Mamma och Petter får klara sig utan! Hhaha, det är för dem inte varit snälla ;) Nej skojjade så klart ! Oj, inte lång tid kvar tills jullovet nu! Man längtar ju inte lite precis!!! Lov är det härligaste som finns helt ärligt. Men när det börjar ta slut blir man sur. Julen är också snart här! Riktigt mysigt, man kan ju alltid hoppas på en vit vinter. Fast det kommer ju aldrig hända så länge man bor i skåne, hhah! Kanske man borde flytta upp till Norrbotten där det är snö nästan året om? ( haha tog kanske i lite ) Men det vore nog rätt tråkigt ändå. Även om jag tycker om snö när den inte är slaskig (: Snöbollskrig, snölyktor, snöänglar & framförallt snögubbar! Det kallas VINTER! Mamma har redan börjat ta fram ljusstakarna och julgardinerna. Vi är redan på gång! Nej nu kan jag inte sitta här och drömma mig bort, måste tillbaka till verkligheten tyvärr! Har inlämning på bokrecension imorgon...måste nog börja med den nu känns det som! Kram på er alla ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0