when the sun shines (:

Godmorgon allihopa! Sitter på mammas dator, ska antagligen ha denna sen efter att vi kommit hem från sundsvall och dem nya datorerna har kommit ;p den är liten och fin ;D jag har faktiskt börjat lära mig att skriva på denna, det är rätt stor skillnad xD Och min nya mobil (samsung s5230) är super bra! Finns roliga funktioner och den funkar bra. Det tar ett tag att vänja sig vid att skriva på en touch mobil, men det går! ;D Det som är lite jobbigt med den är att det funkar inte att skriva på blogg.se !!! Jäkligt tråkigt :/ Man kan trycka in på rubriken och skriva men här där man skriver själva texten går det inte ens att klicka in på ;/ Jaja, det problemet för jag försöka lösa sen...hahah (:

Idag:

Äta frukost

Duscha

Göra vid mig

Åka till Rickard?

Ja så ser dagen kanske ut för mig, får se vad som händer. kram på er allihopa!


Det här är mammas data som jag antagligen snart ska ha ;D :







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0