Leggings - har det gått för långt?



Ny stora modet bland ungdomar är leggings, de flesta ungdomar använder det. Och det har ju blivit så stort så det finns i alla möjliga former och färger. Säg någon form eller färg som inte finns? Men frågan är har det gått för långt? Är det fortfarande snyggt eller har det bara blivit en trend som säljer väldigt bra? Jag själv använder leggings rätt ofta, för att jag tycker dem är riktigt sköna att ha på sig. Jeans kan vara så åtsittande och inte alls vara sköna. Men det har nog gått lite väl långt. Folk har blivit lite galna i det och har 100 par var typ.

Så vad tycker ni, kära bloggläsare?


Kommentarer
Postat av: susanna

ja tkr de faktiskt dom e snygga för engång skull :P de finns modeller som inte e de men dom flästa e faktsitk coola o de e ju faktiskt en ny tid de känns lite mer modernt o häftigt me just den stilen :P på minnner lite om sånna kläder dom har i rymdfilmer :P<3

2010-05-25 @ 16:44:33
URL: http://brunettsannaa.blogg.se/
Postat av: Sofia Kvarnström

Det är väl inget fel med leggings? En sorts klädesplagg, precis som många andra. Att folk blir galna i leggings är väl deras problem och inte mitt (om det ens är något problem). Jag har på mig det ibland för jag gillar det. Det är väl ungefär samma sak som att folk har massor med t-shirtar, det är också ett klädesplagg som många människor har mycket av, ska man sluta använda det då eller? ..

2010-05-26 @ 19:36:08
URL: http://sofiakvarnstrm.blogg.se/
Postat av: Chrissie

Har inga problem med alla de olika leggingsen som finns. Därimot har jag haft problem med att hitta ett par helt vanliga svarta leggings utan något krimskrams. Blir att leta vidare efter ett par jag gillar...

2010-05-26 @ 22:21:26
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com
Postat av: Sandy

älskar legins :D

2010-06-23 @ 13:53:15
URL: http://sandystar.devote.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0