Plastikoperationer...

Tycker ni att plastikoperationer är okej? Eller vad finns det för gränser?

Jag tycker att det är okej, men till en viss mängd. Alltså inte överdriva. Kan t.ex tycka att Kissie överdriver lite, menar inget illa mot henne men hon är ju rätt ung och har börjat med både bröstimplantat, läpp och kindförstoring. Kanske lite att ta i? Eller vad tycker ni? Jag förstår folk som råkat ut för olycker och behöver plastikkirurgi. Men det med plastikkirurgi har blivit som en tränd nästan. Är man sig själv när man opererat sig?..


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag kan inte riktigt svara för vad jag tycker om andra och plastkirurgi men jag skulle aldrig någonsin själv utsätta mig för det. Möjligtvis om jag skulle vara med i en olycka och t ex få svåra brännskador eller så..

2010-04-04 @ 21:35:13
URL: http://busamedemla.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0