skuldkänslor - inte bra!

Skuldkänslor har jag fått. För att jag inte bloggat på sjukt länge! Nu har det gått alldeles för länge sedan jag bloggade sist, det ska inte hända igen! Ska jag vara ärlig så har jag inget att försvara mig med, utan det blev bara så. Men folket, nu är jag tillbaka igen! Fit for fight!

Jag har börjat dansa på Wilson Dance Center & så klart har man Ann Wilson ifrån Lets dance juryn som tränare :) Hon har faktiskt dansat i 30 år och är jätte duktig! Det är riktigt roligt på dansen :)

Helgen har spenderats med min underbara pojkvän :) Och jag har shoppat också, jaa pengarna försvinner snabbt ;o Jag köpte faktiskt; en hoodtröja, en lite finare blus, ett par jeans, 3 par trosor & klämmor (y) Allt man behövde :) (Kommer upp bilder sen)

Idag hade jag tänkt att:

* Börja läsa en bok som jag måste ha läst & gjort en inlämning på tills vecka 7.

* Rita & måla lite, har hemtenta på bilden i kursen estetisk verksamhet.

* Tona håret.

* Måla naglarna.

Ja, man ser ju vilka av dessa punkterna som är viktigast att göra. jag syftar på punkt 3 & 4 ;)
Nej skämtosido men vill gärna hinna med allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0