Välkommen till min nya blogg !

Välkommen till min nya blogg! Jag har precis skaffat denna bloggen, har haft en innan men den uppdaterade jag inte tillräckligt tyvärr. Hoppas på att jag gör bättre ifrån mig på denna blogg. Jag funderade länge på om jag skulle skaffa en ny, men det är faktiskt roligt att kunna bläddra tillbaka på sidan sen och se vad man har haft för sig! Det är väldigt tidsfördrivande också, visserligen tar det inte så lång tid att skriva ett inlägg men man kan rensa ut alla sina tankar. Jag har gett mig på det här med att designa sin blogg! Det är inte lätt kan jag säga, satt nog med headern i säkert över en halv timme med olika teman på bloggen för att det skulle bli rätt. Men till slut funkade det bra! Mixtrade lite med färgerna också, men just nu är det bara tillfälliga färger. Jag tycker att alla borde ha en egen blogg, det tror det är väldigt nyttigt. Man kan bara sitta och skriva av sig exakt vad man vill, man borde inte skriva dumma saker och klanka ner på andra folk men man kan skriva ner andra tankar. Jag är inte så jätte bra på att skriva men det funkar väl. Övning ger ju färdighet som man säger! Nog pratat om bloggen!

Idag har det varit ganska lugnt, gick upp runt klockan åtta och åt frukost. Satte mig och scrappa lite och sen blev det att sitta vid datan en stund. Åt kokade majskolvar till lunch med smör & salt, den ena smakade riktigt gott men den andra smakade absolut inte som den skulle! Sedan har dagen flytit på ganska snabbt och helt plötsligt satt man vi middagsbordet & åt. Nu har jag pluggat lite företagsekonomi A , tråkigt men det måste ju göras!

I lördags var jag på Scraproom i Helsingborg med Caroline & hennes mamma. Där inhandlades det rätt mycket, pengarna bara försvann. Jag köpte: sju olika quickutz dies i figurerna en raket, en bikupa med bi, ett svärd, en baddräkt/bikini, en ren, en med treblommor och en fisk med ett glas. Jag köpte också 20 stycken olik färgade papper för att kunna stansa ut figurerna. Innan vi åkte dit köpte jag en quickutz squeeze tång utav Caroline. Den funkar riktigt bra, rekommenderar den verkligen.
Quickutz Squeeze tång.

Svärd.                 Baddräkt/Bikini.       Raket.           Fisk med ett glas.







Imorgon blir det att åka till skolan för första gången på typ 2 & en halv vecka! Ska bli riktigt roligt! Har inte fått åka dit i och med olyckan, har inte mått så bra ju. Men imorgon väntar en taxi utanför dörren! Ska åka taxi i tre månader till skolan för jag inte får gå för långt. Jag får inte ha idrott eller rida på tre månader heller, så det blir tre lugna månader.



Nu börjar ögonlocken dra, tror jag avslutar det här inlägget nu. Får se om det kanske kommer in ett inlägg till innan läggdags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0