Gummistövlar?

Gummistövlar, är det snyggt? Ja, faktiskt kan dem vara det! Har man något snyggt mönster på dem så behöver man verkligen inte gå runder och skämmas för att ha gummistövlar på sig. Nummer 1. är riktigt snygga! Fint mönster på dem, rätt neutralt och syns inte så mycket. 2an är det lite mer färg på! Burberry är ju såå snyggt! Dem syns mer men är riktigt snygga. Kan vara snyggt att matcha till jeans. 3an är rätt cool med snörena där framme. Och rosa är ju såklart fint! 4an är rosa men ändå rätt ljus rosa så den blir lite neutralare än den 3e. Men håller ni inte med om att gummistövlar kan vara snygga?


Kommentarer
Postat av: Emma

jooo, gummistövlar är så snyggt och så skönt. köpte i våras ett par svarta hunter som jag gått i hela sommaren från morgon till kväll. de är bara så underbara. den svarta med höga skaft är så häftig med det lilla spännet och hunters logga på framsidan.

2009-09-29 @ 13:50:46
Postat av: pelle

Hej Emma! Jag har vita Hunter, jättesköna till bleka jeanskläder. Sen har jag sju andra par, gillar att byta, gärna gummistövlar som syns i glada färger. Går i stövlar var dag i höst.

2009-10-02 @ 21:12:21

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0