Glöm bort alla bekymmer, imorgon kommer nya!

Nu har Rickard äntligen kommit hem från matchen! Dem vann med 2-1 & dem var 10 man mot 11 man, duktiga som dem är. Tyvärr kunde jag inte traska ner till fotbollsplanen & titta för jag får inte gå så långt efter skadan. Så jag har suttit här hemma hos honom & kelat med vovven, tittat på tv & suttit framför datan lite. Tänkte kanske baka något snart & fixa med designen på bloggen (inte det lättaste precis, väldigt tidskrävande & tålamods krävande! ). Annars har det inte hänt så mycket idag, gick upp vid åtta för vi inte kunde somna om. Hoppade in i duschen sen blev det frukost. Får se om jag åker hem ikväll eller imorgon för Ricke ska spela match imorgon tidigt och vara publikvärd för HIF, måste höra med mamma och dem för det är dem som kör. Hoppas på imorgon så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0