Regn, regn & mer regn..

Ja, här sitter jag i Landskrona med Rickard. Vi är hemma hos hans pappa denna helgen. Och så klart så regnar det som bara den! Nu har det lagt sig en del så vi hade tänkt sticka till stan och hyra film och jag ska kanske handla kläder. Jag har ju äntligen fått ut mina pengar. Så klart så slarvig som jag är så slarvade jag bort mitt bankkort för någon dag sedan, så min pappa fick åka och legitimera mig på banken så jag fick ut pengarna. Jag spärrade kortet och beställde ett nytt som kommer på måndag eller tisdag. Rickard köpte Fifa 10 igår och han sitter och spelar det hela tiden på sin xbox 360 ;p Det märks att han tyckte att spelet var kul iallafall! Annars kommer det inte hända så mycket i helgen, mest ta det lugnt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0