Härliga kväll!

Sitter bredvid Marlene, vi "lanar" ;p Haha, killarna lanar Cs, men vi kör på spel på facebook & laddar hem spel från zylom (: Sånna nördar som är ju ! Jag börjar bli riktigt kissinödig, men då måste jag springa in till det andra huset för här är ingen toa nere -.- Menmen ska antagligen se på "Hotel" på ettan klockan tolv. Har varit inne i landskrona en sväng och lämnat filmerna och solat. Brun blev man ju så klart! Rickard brände sig ;) Käkat pizza har vi också gjort så nu känner man sig extra fet! Godis, chips & läsk står på menyn nu. Vi kommer vara smällfeta när vi vaknar imorgon. Men det gillar vi ju! Det blir till att gå upp sex på morgonen och springa en runda ;)...eller INTE! Jag börjar redan bli trött, bara av att tänka på att springa... Idag har det varit svin kallt rent ut sagt! Längtar såå tills jag får mitt studiebidrag och kan köpa en varm och mysig vinterjacka. Har redan bestämt vilken men den finns inte inne i den färgen jag vill ha! Aaargh! Så typiskt sånt är när man verkligen vill ha just den färgen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0