Tv-nörd (:

Kollar på tv programmet Ullared, det är rätt kul att titta på. Haha. Dem är för härliga dem som är med i programmet. Kommer sitta fastklistrad vid tvn dem dagarna det går. Jag kollar inte för att det är bra precis, men det är bara för kul att se alla människorna. Jag har sovmorgon imorgon börjar tio i tio, vilket är grymt skönt! Sitter här och gäspar nu. Idag blir det tyvärr ingen bra uppdatering. Imorgon blir det kanske lite mer, jag har så fullt upp med skolan på dagarna och när jag kommer hem vill jag bara ta det lugnt.

p.s Imorse skulle vi haft datorkunskap men alla datorerna stängde av sig och gick inte igång igen. Min dag var så gott som räddad ;) Det tyckte nog alla dem andra i klassen också, hihi d.s


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0