Farsdag!

Har varit dålig uppdatering för att jag gjort så roliga saker och inte riktigt haft tid för bloggen. Jag har bland annat varit social med familjen. Spelat kort har vi gjort en del (: Rickard är hemma ifrån en cup uppe i Borås. Tyvärr gick det inte så bra för dem. Min morbror Bo (Magnus) har varit nere här i helgen. Han ska åka hem nu snart, lite tråkigt. Men helgen har flutit på snabbt precis som vanligt...

Svin influensa sprutan...
Yes, imorgon måste jag ta sprutan. Och det värsta är att jag är så sjukt rädd för sprutor! Har varit det så länge jag minns. Jag tycker det gör rätt ont ibland, men jag får nästan panik precis innan man ska ta den också. Kan ju bli spännande att se hur det går imorgon.


Kommentarer
Postat av: världens bästa johanna

usch jag gillar inte heller sprutor, men känns bäst att ta den ändå :/

2009-11-08 @ 16:01:31
URL: http://finnanders.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0