Give me sunshine - then I'll be happy ♥

Hejsan hoppsan gott folk!

I början på denna veckan har det varit fullt upp, igår hade jag omprov i spanska..var 4 poäng ifrån g på förra, sjukt segt! Men det kändes som att det gick mycket bättre denna gången iallafall :) Och idag gjorde jag Word provet som var det sista i Datorkunskap och så klart fick jag mvg, så duktig som jag är ! :D Ja skolan är inte älskad av mig nu precis...(inte för att den varit det någon gång men ;p ) Imorgon slutar men någon gång vid 12 för det årets event, sköönt!! Och på fredag slutar man så klart 11.20, vadå härligt ? ;) Haha jag vet att ni är avundsjuka ! ;)

Och angående mitt bloggande, jadu, det går upp och ner. Ibland är jag jätte sugen på att blogga, ibland orkar jag inte, ibland har jag inte lust och ibland har jag slut på ord. Men jag ska skriva så fort jag har lust och tid iallafall! För er skull mina kära läsare :D

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, plugga lite och ta en varm dusch!
Vad ska ni mina kära vänner göra? :)
Jag funderar faktiskt på att ta mig an bloggdesignen någon gång också..bloggen ser ju bara för hemsk ut nu :(
Någon som har några tips eller ideér, frågor angående bloggen? Ämnen ni vill att jag ska ta upp eller bara allmänna frågor? Kommentera då gärna i inlägget så ska jag svara på dem så snabbt som möjligt, är väldigt nyfiken på alla era frågor :)

Denna fina dikt har jag skrivit till min pojkvän, skrev den på religionen haha :)

Varje gång jag ser ditt leende, får jag ett speciellt beteende.
Det pirrar som fjärilar i magen, men de tär inte bara för dagen.
Jag vill alltid leva med dig, och jag hoppas du vill det med mig.
Denn känsla kommer aldrig försvinna, min kärlek till dig kan ingen övervinna.
Jag vill bara att du ska förstå, så att detta ska bestå.
Min kärlek till dig är stor, mycket större än du tror.
I ditt sällskap är jag trygg, inte det minsta skygg.
Ta detta med en bra min, för jag vill alltid vara din ♥


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Hej! Hur är det?

Ska vi följa varandra via Bloglovin? :)

2010-03-25 @ 22:14:56
URL: http://jasminestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0