beach 2010 ♥


Mina vackra ben ;) tyvärr ser dem rätt bleka ut :( men dem är faktiskt bruna nu (a)


Stranden vid tolv tiden :) Det kom mycket mer folk senare!


Här är då stekarna ;D haha ser ni hur killarna drar in magarna? ;)


Ännu en stekare! ;)


Ja jag hade tråkigt...smetade choklad på sofia ;D (a)


Det här var då vår dag på stranden :) Vi hade väldigt roligt kan man säga! Det var riktigt varmt så det blev att vi solade, badade, solade, badade, solade, badade osv. :D Blev nerslängd i vattnet några gånger -.- Haha lilla jag chippade efter luften!! Såå taskiga var dem :( Hahah men rooligt var det ändå :) (det var faktiskt mitt första dopp för i år ;o och min första stranddag :D)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0