Sweet morning :)

Godmorgon, här är vi morgonugglor ja! Jag och Rickard vaknade 07.20 och kunde inte somna om :/ Iallafall inte jag ;p Nu ligger han i sängen och sover som en stock, drog upp honom från soffan där han bara låg och snarkade! Idag ska jag ut till vackra Izabella Sunrice och ta en lång rid runda med My & fina Pepsi så klart :) Kameran åker förmodligen med :D! Det blir ju en ordentlig mockning, ge foder och rykta också ! :) Om man skulle dragit upp Rickard snart och duschat? Så han vaknar lite och så man kommer igång lite idag. 

 

Jaha vad tycker ni bloggläsare om det här då? Ska Skatteverket få göra så?

Jag tycker inte att bloggerskorna ska få betala för något som dem själva inte vill ha, det är ju företagen som väljer att skicka ut gratis prylar till deras förtjänst för att de ska kunna få reklam gratis. Bloggerskorna väljer ju att inte ge dem reklam gratis, vilket jag förstår. Så varför ska dem då betala? Det hamnar ju rätt i soptunnan enligt dem?

Kommentarer
Postat av: KLACKARNA I TAKET

Hej! Just nu har vi en tävling på vår blogg där vi

lottar ut hela tre priser, var med och tävla du också!



/Elina & Linnéa http://klackarnaitaket.blogg.se

2010-04-23 @ 16:45:21
URL: http://klackarnaitaket.blogg.se/
Postat av: nella

Hej!

Är du intresserad av att gå ner i vikt? Kanske vill du läsa och se hur det går för andra innan du börjar själv? Då kan jag tipsa om att imorgon börjar min viktminskning där jag kommer samla fler som vill gå ner i vikt. Vi kommer stötta varandra och ge varandra bra tips! =)



Även de som inte bantar får såklart vara med och diskutera & peppa :)

Kram

2010-04-25 @ 11:09:46
URL: http://nellishen.blogg.se/
Postat av: astrid

tycker det är fel att man ska betala ör saker man får för andra, då kan man lika gärna köpa saker själv..:P

2010-05-10 @ 17:13:09
URL: http://thiinkastriid.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0