Ladda inför vintern?

Prov, prov och åter prov...

Idag hade jag prov i Företagsekonomi så det blev till att plugga igår. Och idag pluggar jag till Spanska provet imorgon. Har inte ens öppnat boken, orkar verkligen inte. Sitter med täcket runt om mig, gäspar och ögonlocken trillar ner då och då. Blir vill till att kolla igenom det en gång, sova och upp tidigt imorgon istället. Men jag förstår nästan ingenting av det vi kommer ha på provet. Känner mig inte jätte peppad precis...

Kanske man ska börja ladda inför vintern med vinter kläder?


Dessa söta vantar ifrån Stadium hittade jag idag. Kostar 99 kr. Men dem är så snygga och otroligt sköna. Dem är rätt söta också. Kan vara bra att handla in nu till vintern. Det är kanske inga riktigt vintervantar, men hur ofta leker man i snön i denna åldern? Vill köpa en rejäl vinterjacka också men dem kostar rätt mycket.


Denna jacka var väldigt snygg ifrån Ellos. Tyvärr hade dem inte vit & svart inne. Annars hade jag nog beställt en. Gillar jackor som går rätt långt ner, då slipper man frysa om ryggen. Den såg så mysig ut också. Så klart vill jag ha ett par Uggs också! Dem är så söta, speciellt dem beige. Men det är ca två veckor kvar till studiebidraget och har faktiskt sparat 250 från det förra. Så då har man iallafall lite extra. Får väl snart lägga upp en plan på vad som är viktigt att köpa!

Kram på er allihopa !<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0