Dream on

Ska strax gå upp däruppe och lägga mig och sova. Satt precis och kollade på CSI med Rickard och hans familj, mysigt (: Så klart slummrade man till flera gånger så det känns som att jag borde sova. Har hunnit med en hel del idag, shoppat , hyrt film, handlat godis och kollat på en av filmerna. Har till och med hunnit blogga en hel del! Jag tycker att jag har börjat uppdatera bloggen rätt bra, håller ni inte med? Imorgon blir det till att åka hem till Rickards mamma och sen hämtas av mamma eller Petter. Har ingen aning om när så det får vi se imorgon. Kanske Rickard ska följa med mig hem och sova hos mig till Måndag (: Nej nu är jag för trött för att skriva vidare. Dream on !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0