Stockholm - here I come!

Surfar ifrån bilen nu, har suttit här i snart 2 timmar. Och det börjar redan kännas i baken, man får så ont av att sitta på samma ställe såhär länge! Ingen höjdare iallafall... Vi är på väg till Stockholm, ska bara sova över där och sedan åka vidare till slutdestinationen Sundsvall! Yes, så är det. Min låtsas pappas släkt bor där uppe och vi ska fira nyår med dem (: Där är mer än en halv meter snö ;o det är rätt mycket jämfört med hemma, hemma är det nästan ingen snö alls kvar. Tror den började smälta bort på juldagen. Som tur var så hade vi faktiskt snö på julafton! Det är väldigt ovanligt nere i Skåne :p Men jag gillar inte slasken som blir efter snön...och inte dem hala vägarna. Men igår kunde jag faktiskt köra ut till stallet och rykta Rybo och Bonita (: Ska antagligen dit den 4e också ;D Nu är det inte jätte lång tid kvar tills jag får börja rida !! :D Jag längtar så sjukt mycket tills det blir den 1 mars, då får jag sitta upp på en häst igen :) Kul ska det bli, men också lite läskigt ;p Nu ska jag faktiskt ta och stänga datan en stund och försöka sova. 2 timmar av ca 6 timmar avklarade iaf... Godnatt på er alla så länge ;D !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0