SNÖÖ!



Yes, snön är här! Snön är mysig så länge den håller sig vit och knarrig. Gillar inte slasket! Det var så mysigt imorse när jag kom ut på trappan och hörde knarrandet under fötterna. Det är så himla mysigt! Sen på eftermiddagen när man kom hem var det inte lika mysigt...slask som in i ! Blött om fötterna blev man! Usch inte kul!

Idag hade jag bara 1 lektion & ett studiebesök. Sköönt! Studiebesöket gjordes på Swedbank. Satt och lyssnade på när någon chef därifrån stog och pratade i en timme...men man slutade å andra sidan klockan 12 ;D Och nu är Rickard på bussen hit (:

Det blir att plugga hel kvällen sen...prov i Naturkunskap imorgon. INTE kul! Ännu tråkigare är att  vi börjar klockan 8.00 och slutar 16.20 imorgon! Helt sjukt är det! Det är ju 8 timmar och 20 minuter på en skoldag? Hemskt att det får vara så -.- !

Bloggar kanske lite senare om jag har tid ;) <3

Kommentarer
Postat av: Börjeson

Haha asså snön försvinner ju nästan direkt "/

2009-12-16 @ 15:49:27
URL: http://filippez.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0