She's a maneater

Sååå härlig känsla just nu! Har varit duktig i skolan, det gick bra på jobbet och nu när jag kom hem tog jag en lång dusch och sedan har jag bytt i sängen :) Ska bli så skönt att sova i en nybäddad säng!! Jag älskar det, det är bara så gött!

Aja, tillbaka till reality. Jag måste plugga spanska glosor..nu :( super tråkigt! men jag tror bara att det var 8 stycken..vänta ska kolla efter :D Japp det var bara 8 stycken! Och jag kan redan två utav dem (a) Mhahahaha, super bra!!!!!

Kommentarer
Postat av: Christian

så duktig du är :P jaså? nybäddad säng ;) låter frestande att lägga sig där :P

Hola Senorita!!! :D (typ den enda spanska jag kan xD)

2010-09-09 @ 22:52:46
Postat av: Molly♥

Omg! du har världens sötaste blogg :o

Super gullig!

2010-09-11 @ 10:11:50
URL: http://ddiamonds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0