Godmorgon!

Sitter här framför datorn med tvn på! Kollar datan lite & kollat tvn lite. Väntar på att min kära kille ska vakna, så att han kan komma och hälsa på mig! Vi har egentligen friluftsdag idag, men jag slipper iom att jag inte får gå så långt pga leverskadan. Lilla rickard har skadat sig & har skoskav så han kan heller inte vara med. Jag är sjukt sugen på att scrappa! Funderar på om man har orken att ta fram alla sakerna, har samlat på mig en del saker nu! Fast visserligen om jag gör det så blir det ju mindre. Kollar lite på panduros hemsida, dem har ju 70 % rea på vissa saker. Kanske man ska beställa något fint? Är sugen på att beställa lite scrapsaker!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0