Uppdatering!

Satt och funderade på vad man vill köpa för kläder. Kände mig väldigt shoppingsugen! Tänkte att jag kunde visa er vad jag hittade. En liten uppdatering av snygga kläder! Det gillar vi! Alla kläder & accessoarer kommer från H&M.


Tycker att det röda går riktigt snyggt ihop med det guldiga skärpet. Det är snyggt med armbanden som också är lite guldiga.

Cardigan: 299:-
Skärpet: 79,50:-

Skärpet finns också i svart & rött men jag tycker att det svarta & det guldiga är snyggast.



Hittade också de här läckra topparna för 199:-!


Dessa snygga skärpen fanns också där! Det rosa kan vara snyggt till något vitt precis som dem svarta kan vara.

129:- , 79,50:- , 79,50:-


Kollade lite på accessoarer och hittade dessa hårklämmorna för 49,50:- Tyckte dem var väldigt gulliga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0