Tv?

Är det något bra på tv? Har tittat på idol & kändisdjungeln innan så det är de inte. Startar tvn nu för att titta, hihi ;p Det är Hells kitchen!! Det är rätt roligt att se ibland. Dem har gjort Ramsay så överdriven i programmet. På hans andra program så är han inte alls sån, han är helt tvärtom. Men det är ändå rätt kul att se när han skäller ut dem och när dem verkligen är dåliga. Såg att det var RAC mot FCB på tv4 sport, jag gissar att Rickard sitter fast klistrad vid tvn och tittar på det. Han är min egna lilla fotbollsnörd! Men han är duktig på sin sak! Men jag tycker inte det är lika kul. Det är kul att titta när Rickard & hans lag spelar match men inte sånna stora lag på tvn. Nej nu gäspar jag snart sönder datorn. NU ska jag faktiskt lägga mig!

Kramar på er allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0