Long Monday.

Måste plugga & det är riktigt tråkigt! Speciellt när det är i ämnena historia & samhälle! Måste svara på frågor om EU & läsa om antiken, verkligen tråkigt. Men jag kan inte göra så mycket åt det, är tvungen att göra det! Jag har fått jätte ont i vänstra handleden idag, väldigt konstigt faktiskt. Förstår inte vad jag gjort.

Funderar på att snart ha en tjejkväll, det vore sjukt kul! Med lite god mat, lite spel & massor av snack & filmer. Det är typiskt en tjejkväll.

Idag har det varit än lång måndag, började 8.00 & slutade 15.20. Så det har varit en rätt fullproppad skoldag. Det är den längsta av dem alla! Ska bli skönt att börja 9.50 istället för 8.25! Läraren är på friluftsdag så vi slipper den första lektionen. Det passar så bra för det är den dagen vi slutar tidigast också, 14.10. Känns som att det blir en soft dag! Jag ska vara med Rickard imorgon också, så då blir dagen ännu bättre. Han har flyttat ner till källaren idag, jag fick se bilder & det såg riktigt mysigt ut! Kanske slänger upp bilder på det senare! Nej, nu får jag inte sitta här längre eller snarare kan inte! Måste verkligen göra klart det till imorgon, vill inte få dåliga betyg ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0