Godnatt & Sovgott

Det blev inget plugg för mig ikväll, tittade på tv med mamma istället. Orkade verkligen inte. Det är urtrist! Hinner ändå läsa på historian på lunchen. Längtar verkligen inte till spanskan imorgon! Men vi slutar 13.35 istället för 14.35 på onsdagar nu, så det är positivt. Snart har halva veckan gått! Det går sjukt snabbt. Men det är i och för sig bara bra.

Nu snart ska lilla jag krypa ner i sängen & sätta igång tvn. Man längtar till varje helg! Har så kul alltid. Helgen är veckans höjdpunkt. Det har nog mycket att göra med att man är ledig. Men ändå så vaknar man hur tidigt som helst och inte kan somna om. Man har ställt in sig på att vakna tidigt även om man inte vill det. Sitter här & hör hur fläkten snurrar. Har haft den på varje kväll nu. Det är så skönt för då blir det lite kallare också kan man krypa ner under täcket ännu mer då. Och blir man varm är det bara att sticka ut en arm eller ett ben så blir man genast kallare. Jag har en väldigt väldigt dum ovana. Jag sover med tvn ! Varje kväll! Kan inte somna utan att den är på. Och när jag sover i ett annat rum själv där det inte finns tv måste jag ha en lampa tänd. Svaret är att jag är rätt så mörkrädd. Har varit det sen jag var mindre och har aldrig kunnat vänja av det. Men när jag sover med Rickard eller med någon kompis så går det hur bra som helst att rummet är bäckmörkt. Antagligen är det för att jag känner mig mer trygg då. Sover jag ensam så känner jag mig inte alls trygg. Tycker det är skit läskigt att vakna upp mitt i natten, när man vet att alla sover. Det blåser ute & stormen ylar. Då är det väldigt svårt att somna om igen. Kan ta flera timmar för mig. Jag tror jag har på tvn för att då hör jag tvn och inte en andra massa ljud. Är det knäpp tyst så ligger man och lyssnar efter ljud. Fläkten ger ett rätt så högt ljud av sig och det är skönt. Ska smsa lite med Rickard innan man somnar. Får se om han kommer till skolan imorgon för han var sjuk idag & igår. Hoppas verkligen han åker hem till mig imorgon också! Längtar såå efter honom!! Han är så mysig min Rickard! Han är världens mysigaste, goaste, underbaraste, snyggaste , vackraste, sötaste & snällaste pojkvän som finns! Jag älskar verkligen honom ♥ !

Godnatt & Sovgott allihopa nu blir det sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0