Glansigt - snyggt?


                  Bild lånad från Veckorevyn.

Glansiga material i metallicfärger är hett i höst. Jag tycker själv att det inte är jätte snyggt, så klart beror det på vad det är för klädesplagg! Den här klänningen var helt ok! Man kan ha den på en fest till exempel. Men jag tycker inte att det är något att ha på vardagen. Glansig klänningar kan vara jätte söta, men egentligen är jag inte så mycket för glans. Isåfall ska det vara lite och inte hela klänningen. Jag tycker inte att glansiga kläder passar på vardagen riktigt.
                                                                                                                                                                  Blogg listad på Bloggtoppen.se

Kommentarer
Postat av: Linn F

Jag håller med dig, glansiga kläder = fest!

2009-09-24 @ 15:45:17
URL: http://linnfagerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0