Allmänt om mode!


Bilder lånade från Aftonbladet.

Jag förstår inte riktigt höstens mode, är det verkligen snyggt att ha en klänning som är lik en servett? Den är lite för skrynklig också. Hade den inte varit så överdriven så hade den nog varit snyggare! Men det var snyggt med dem skorna till, det matchade verkligen. Den lilla väskan som accessoar passade också snyggt. Klänningen i mitten hade jag kunnat ta på mig om den skulle varit lite kortare i halsen. Men det är inte min stil med konstnärliga kläder. Men den var fin ändå. Tyckte inte om att den gick så långt upp på halsen. Hade den varit lite kortare där då hade den varit perfekt! Också kommer vi till det här med päls. Det har blivit en stor trend nu att ha pälsvästar. Min egna åsikt är att det inte är så fint. Jag själv hade inte tagit på mig en päls väst. Förvisso är det snyggt på vissa personer. Men den på bilden är inte den finaste jag sett.

Kommentarer
Postat av: annebertelsen.blogg.se

vill du ha fler besökare till din blogg?

2009-09-24 @ 17:05:26
URL: http://annebertelsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0