Windy night

Det är väldigt blåsigt ute, tom storm. Inte kul alls! Sitter uppe på mitt rum och hör hela tiden hur det blåser. Man hör på vinden att plankorna rör sig av all blåst. Det är riktigt läskigt, och jag ska kunna sova med detta oväsendet? Min lillebror lyckades somna här uppe så då borde väl jag också det... Nu har jag funderat på att sälja min moped, men är inte helt säker än. Jag använder den ändå rätt mycket men inte tillräckligt. Kanske ska skaffa en cykel istället och en annan dator? Usch nu drar dem riktigt hårda vindarna in hit! Ska väl snart lägga mig vid tvn och försöka sova. Imorgon är det skola och då ska jag vara med Jessica efteråt (: Tävlingarna hos Lily avslutas också imorgon! Hoppas, hoppas, hoppas att jag vunnit! Håll tummarna för mig! Och alla ni kära människor som läser min underbara blogg, tack så hemskt mycket! Antalet har blivit fler och idag är det rekord! Bara så ni vet, jag älskar er alla läsare (: <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0