The day

Idag var det en hyfsat kort skoldag, den gick snabbt också. Rebecka skulle kommit men hon kunde inte. Har köpt en värmepistol idag så att jag kan embossa! Och den funkar jätte bra. Funderar på att plugga på Eu nu.. Ska ju ha prov på det imorgon. Kan faktiskt det mesta redan, vi har ju pratat om det mycket på lektionerna. Sedan kanske jag scrappar! Rickard är fortfarande sjuk ;/ saknar honom jätte mycket. Tyvärr har jag inte uppdaterat alls bra idag. För jag har varit jätte trött och har inte haft något att skriva om faktiskt! Men nu är det mindre än tre månader tills jag frå börja rida, cykla och allt sånt. Får alltså äntligen börja vara " normal" (: 

Kommentarer
Postat av: Justine

sv: jag var också i skolan och hade en super lång dag..ush menmen jag är ledig imorgon så jag kan sova länge:D soft..



annars allt bra? kramis:)

2009-10-06 @ 23:26:30
URL: http://justiner.blogg.se/
Postat av: Axelina

Aha :( jag kunde inget innan eller, men testa att typ ladda hem picasa t.ex. lek lite med det, skapa collage osv. man läs sig ganska snabbt ;)

2009-10-07 @ 07:28:04
URL: http://axelinaflote.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0