Städ-Söndag!!

Städning...

Ja, idag har jag städat! Enda sedan jag kommit hem så har jag städat. (Så klart suttit vid datan lite grann också.) Snart kommer min lillebror hem. Och det enda jag har kvar är att bädda om sängen. Dammsugat har jag redan gjort och torkat av alla sakerna. Visst är jag duktig?

Blogawards!

Blogawards - Stina-Lee vann "veteran priset" grattis till henne! Jag läser hennes blogg nästan varje dag och jag tycker den är jätte bra. Kissie vann kaxigaste bloggen priset, det är ju förståeligt, haha. Men alla vet ju att hon gör sig. Det är ju i och för sig bra, hade inte varit helt normalt att vara så i verkligheten. Haha, vissa förstår ju inte att hon bara skämtar! Och Foki tog hem hela vinsten! Har faktiskt inte läst hennes blogg alls mycket..har kikat in någon gång då & då. I framtiden vill man ju själv bli nominerad. Men vägen dit är lååång.



Kommentarer
Postat av: Caroline

Vi får ha en blogawards för småbloggare här omkring någongång ^^

2009-10-18 @ 16:50:44
URL: http://issilina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0