Mörkret närmar sig (:

Lyxfällan på tv. Man blir nästan lite ledsen för att dem mår så dåligt å andra sidan är det deras eget fel. Jag hoppas innerligt att jag inte kommer hamna i den situationen när jag blir äldre. Men dem tar ju också dem värsta fallen för att folk ska titta. Idag har min mormor & morfar varit här, vi skulle hjälpa dem med sin data. Det var trevligt. Lite fika och allmänt prat. Fick en liten peng också! Små pengar då och då kan växa till stora pengar. Tyvärr är jag inte den mest sparsamma person som finns, haha. Det får det väl bli ändring på...

Vintern, kan den inte komma så att den sedan kan vara över och välkomna sommaren. Tänk att få en riktigt fin och vit jul. Det vore toppen! En riktigt mysig jul med nybakade lussebullar, julmusik, julgran, julklappar under granen och framförallt gemenskapen med familjen. I år ska jag vara hälften av julafton hemma och hälften hemma hos Rickards familj. Mysigt ska det bli. Ååh nu kom suget efter julen ännu mer! Det är så tråkigt nu när det inte är något speciellt... Men snart är det ju lov, eller rättare sagt 1 dag kvar i skolan!!! Inte för att jag hatar skolan precis, men det är inget man längtar efter.

Gäspningarna smyger sig fram då och då, ögonen dem slocknar till också. Kanske det är dags att krypa ner i sängen snart? Oj, zappade lite på tvn och då såg jag att det var Inlåst på 4an. Då är det nästan ett måste att lägga sig och titta på det. Jag har inte kunnat vara med min Rickard på tre dagar, han har tränat alla dagarna. Och det känns tomt i sängen utan honom. Det är så mysigt och vakna och se min underbara kille ligga och halvsnarka bredvid mig. Ibland kan jag ligga ock titta på honom i flera minuter, han är ju så söt!

Kommentarer
Postat av: Claudia

Hej hej, kikar in och önskar dig en trevlig kväll! =)



kram!

2009-10-24 @ 20:33:55
URL: http://claudiias.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0