Kvällen.

En liten grön insekt sitter och kryper på min vägg medan tvn är på för fullt. Msn blinkar och mina ögon slocknar snart. Ja så är det hemma hos mig just nu. Ska strax lägga mig i sängen och titta på tv och antagligen somna. Det är ju scrubs nu snart till 23.20 och 23.30 börjar CSI, det går ju inte att missa! Det är så jäkla intressant, man somnar till och med inte i reklamerna! Det är antagligen för att det är så intressant (:

Hade läxförhör på EU idag i Samhälle, vilket jag hela tiden skulle varit ett prov. Men i och för sig är det bra att jag pluggat som om det vore inför ett prov. Hoppas på det bästa nu att det gick så bra som jag tror. Har scrapat lite idag, och innan dess kom faktiskt Rebecka. Hade lite trevliga pratstunder med henne om allt och ingenting. Det var en kort och skön skoldag idag. Men man kan ju undra vad vissa i vår klass håller på med...Läraren gick ifrån klassen idag pga att dem höll på att störa hela tiden. Så ja vi har vissa som inte är lika smarta som alla andra i klassen. Iallafall så verkar dem inte förstå vissa saker.

Imorgon slutar jag halv ett så då blir det till att plugga lite hemma på Idrott & Hälsa. Blir nog också till att scrappa lite igen! Ni får ha det så bra !


Kommentarer
Postat av: Mirre

Dom ligger i garderoben. Du kan få dom i julklapp av mig, helt oanvända! ;)

2009-10-07 @ 23:37:51
URL: http://honungsflinga.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0