Sunshine

Spotify spelas här på datan, tvn igång och är på allmänt bra humör idag! Det är ju så fint väder ute idag också. Även om jag haft håla i tre timmar idag så är jag på glatt humör, helt otroligt haha! Imorse var det riktigt kallt, och nu på eftermiddagen är det sol? Kan inte vädret bestämma sig eller? Haha. Och vet ni vad? Vi har ÄCKLIGT många flugor här hemma ;s Det är helt sjukt! Över 10 st varje dag! Vi dödar dem också men ändå kommer det fler. Förstår verkligen inte det. Men en sak vet jag, det är riktigt discusting!! Dödade en fluga precis *Mohahah* ;) Vad fan är dem bra för egentligen? Käkar bajs och är allmänt störiga. Och äckliga så klart. Spyflugorna spyr ju varje gång dem sätter sig någon stans, mysigt när dem sätter sig på sin mat också! Nu är det bara en och en halv månad kvar tills jag får vara "normal" och ta bussar och tåg igen och framför allt rida!! Nä, nu blir det snart till att hoppa in i duschen och fixa sig lite kanske? Fast jag vet inte, jag ska ju egentligen inte göra ett skit så...

Kommentarer
Postat av: Maria

Åh tack =) Måste säga detsamma (inte bara för att va snäll alltså utan för att jag tycker det) :)

2009-10-14 @ 19:43:14
URL: http://belelia.blogg.se/
Postat av: jessica

tack :)

2009-10-14 @ 19:57:14
URL: http://jessicaisabella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0