Vill träna ! (:

Sitter här och funderar på vad man ska skriva om, kanske mitt ointressanta liv? Eller det kanske är intressant?

Väntar ivrigt på att Paradis Hotel ska börja! Det är riktigt kul att se alla dumma blondiner skämma ut sig. Inte för att alla blondiner är dumma, men dem som är med i Paradise Hotel brukar inte vara så smarta.

Haha, jag sitter och vrider och vänder mig här i stolen hela tiden. På något märkligtvis har jag fått ont i rumpan! Spelar heller ingen roll hur jag än sitter. Antagligen för att jag suttit här i princip mer än hälften av dagen ;O Inte bra... Men jag kan ju inte springa och träna nu precis. Får inte börja med det förräns den 1 december...Funderar på att börja träna gym & kondition då. Kan vara väl använt! Just nu är min kondition nere på zero! Det är heller inte bra. Motion is good! Träningskort kanske man borde införskaffa sig, smart idé! Oh, nu blev jag sugen på det ju!

Här kommer en bild på lilla mig (:






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0