Stort tack till Alex Bring Palm (: !

Godmorgon alla underbara läsare (: ! Vill tacka Alex så jätte mycket för att han var så gullig och länkade mitt inlägg om honom. Men han var verkligen värd allt det jag skrev!

 Jag vet att jag haft jätte dålig uppdatering, har egentligen inte så mycket att skylla på mer än att varit trött och inte riktigt vetat vad jag ska skriva.

Snart ska jag springa ner i källaren och måla det sista på mitt nya rum, sen är det i stort sätt klart!! Jag är så himla lycklig nu! Har fått en ny soffa också, Ektorp ifrån IKEA. Den är jätte skön att både sitta och ligga i. Värmern i källaren är också fixad nu. Så förhoppningsvis kan jag flytta ner där dem närmaste dagarna! Då blir det foton eller en video på hur mitt nya rum ser ut (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn kanske?
Ska jag komma ihåg dig?

Majl/Msn: (publiceras ej)

Blogg:

Detta vill jag föra fram:

Trackback
RSS 2.0